Pedagodzy za stołem transformacyjnym
Przedstawiciele siedmiu zgierskich szkół zasiedli do „stołów transformacyjnych”, które są niczym innym, jak cyklem spotkań służącym zrozumieniu wartości i znalezieniu możliwości zastosowania ich w codziennym życiu, w pracy.
Zgierscy pedagodzy spotykali się online. W tym czasie rozważali różne ścieżki rozwoju w oparciu wybrane uniwersalne wartości: nadzieję, słuchanie, docenianie, spójność, przebaczenie, pomnażanie. Zgodnie z ideą takiego treningu, uczestnicy uczą się wprowadzania pozytywnych zmian do życia innych ludzi w taki sposób, aby później stać się katalizatorami tych przemian w swoich środowiskach: w pracy, w domu, w gronie znajomych. Aby osiągnąć cele, potrzebują narzędzi, które pozwolą im nie tylko na wdrożenie idei w życie, ale także mierzenie efektów swoich wysiłków. Te otrzymali w czasie treningów.
– Kiedy decydujemy się na przyjęcie pewnego zestawu wartości i zobowiązujemy się z określoną grupą ludzi wprowadzać drobne działania, wiemy, dokąd zmierzamy i możesz śledzić własne postępy – mówi zgierzanin, coach John Maxwell Team Bartłomiej Noga, inicjator wydarzenia.
Zadaniem uczestników każdego ze stołów transformacyjnych było wypracowanie sprecyzowanych, konkretnych i mierzalnych kroków działania.
Idea stołów transformacyjnych od kilku lat jest prowadzona z powodzeniem w krajach na całym świecie i adresowana jest zarówno do przedstawicieli różnych grup zawodowych, jak i do najwyższych urzędników państwowych.
Zostaw komentarz